Trello — популярний сервіс для організації колективної роботи над різними проектами. Дозволяє створювати віртуальні картки з різними завданнями для співробітників і бізнес-ідеями для колег, а також планувати зустрічі, наради і багато іншого.
Trello Desktop допоможе швидко і ефективно організувати спільну роботу над Вашим проектом. Особливість використання сервісу полягає в створенні спеціальних карток, що містять всю необхідну інформацію про створюваний вами проект. У картку можна додавати різні доручення, завдання, цікаві ідеї і т.д. кожна карта автоматично інтегрується на єдиній робочій панелі, званої «дошка».
Доступна велика кількість шаблонів дощок, ви можете вибрати те оформлення, яке найбільше подобається вам або підходить під конкретну тематику майбутнього проекту. Серед найпоширеніших шаблонів - » бізнес«,» Дизайн«,» освіта«,» проектування«,» Маркетинг«,» особисті справи«,» віддалена робота«,» продажі«,»Управління персоналом". Підтримується створення та налаштування власних шаблонних оформлень.
Коли персональна картка буде створена, можна запрошувати виконавців. Запрошеним учасникам буде відправлена спеціальна посилання, за допомогою якої потрібні вам люди зуміють увійти в конференцію. Можлива Гнучка настройка параметрів доступу і повноважень. Усередині дошки з однією або декількома картками, користувачі зможуть коментувати різні події, залишати замітки і контрольні звіти, прикріплювати вкладення, переміщати і редагувати списки, заповнювати заголовки і стовпці. Підтримується додавання медіа файлів, текстових документів і графіки. Є вікно попереднього перегляду відео та зображень. Видалити онлайн-дошку може тільки запустив її адміністратор.
Софт відмінно взаємодіє зі своїм власником і допомагає не пропустити жодної важливої події. Користуватися утилітою просто і зручно. Додаток Trello на Windows 10 та інших ОС працює у фоновому режимі, вбудовується в системний трей і виводить миттєві оповіщення з добре чутним звуковим сигналом про вхідні повідомлення. Є вбудований планувальник, органайзер і календар. Ви можете додати нагадування на певну дату, вказати терміни виконання завдання та регулярно відстежувати прогрес. Розвинена "хмарність" дозволяє синхронізувати дані зі сховищами DropBox, OneDrive, Google Диск та іншими.
Для повноцінної роботи потрібно створити обліковий запис. Процедура реєстрації гранично легка-вкажіть адресу електронної пошти, ім'я та пароль для авторизації. Також зареєструватися можна за допомогою аккаунта Facebook. Програмне забезпечення сумісне з Віндовс 8, 8.1, 10 і MacOS X. є можливість працювати з web версією менеджера, підключаючись до нього з настільних ПК, а також гаджетів Android і iOS, за допомогою будь-якого браузера. Крім того, на маркетах Play Market і App Store можна завантажити мобільний додаток для Андроїд, iPhone, iPad, використовуючи всі корисні фішки прямо зі свого смартфона або планшета. Примітно, що Трелло користуються понад 425 млн клієнтів по всьому світу.