Microsoft Office Access 2007 – одна з найкращих систем управління базами даних. Дозволяє створювати і редагувати офісні документи, організовувати звітність, підтримує функцію спільного використання.
Access 2007 – додаток для роботи з базами даних. На відміну від попередньої версії 2003, Майкрософт представили повністю перероблений інтерфейс і поліпшене управління, завдяки якому всі основні команди стало легше ісопльзовать. Варто відзначити сумісність з усіма ОС Windows від Vista, XP і вище.
Додаток від компанії Майкрософт містить всі функції та інструменти, необхідні для редагування електронних таблиць. Доступно швидке створення звітів. Присутня велика кількість готових безкоштовних шаблонів, а також спливаючі підказки, завдяки яким софт легко освоять не тільки досвідчені користувачі, але і новачки.
Можлива комфортна робота над різними проектами в спільному режимі, будь-які зміни вносяться в реальному часі і можуть обговорюватися користувачами за допомогою спеціальних діалогових вікон. Доступний зручний Введення даних за допомогою гарячих клавіш. Готові матеріали можна зберігати на жорсткому диску комп'ютера, а також відправляти по електронній пошті або виводити на друк.
Access 2007 входить до складу Microsoft Office 2007, куди також включений Word, Excell, поштовий клієнт Outlook, але програму можна встановити окремо, знявши галочки з інших компонентів в інсталяторі.