Cash Organizer – потужна Кросплатформна програма для обліку витрат і ведення бюджету. Підтримує планування, відкладені платежі, синхронізацію бази з декількома пристроями. Дає вичерпні статистичні дані.
Cash Organizer – не просто система обліку витрат, а повноцінна Домашня бухгалтерія з усіма необхідними функціями. Можливості настільки великі, що якщо деякі підприємці використовують дану програму в якості простої альтернативи 1С, подиву не виникне. Розробники до дрібниць продумали кожен нюанс.
По-перше, програму можна встановити на абсолютно різні комп'ютери і смартфони, об'єднати спільною базою і обліковим записом для синхронізації даних між Айфоном і андроїдом, ПК і Apple Mac. А якщо під рукою немає авторизованого комп'ютера, скористайтеся зручною веб версією, дублюючої функціонал програми!
По-друге, всі важливі опції реалізовані. Крім планування бюджету, автоматичного оновлення курсу валют, переказів між власними рахунками, боргів і кредитів, тут ви знайдете автоматичні транзакції, поділ видаткових операцій на кілька категорій, додавання їм приналежності до проектів, тегування, коментування. А чого варте створення груп бюджетів, з ним кожна стаття витрат буде під тотальним контролем.
По-третє, Cash Organizer надає величезні можливості для аналітики витрат і парафій. Звіти формуються у вигляді кругових і лінійних діаграм, доступні категорійні сортування, висновок і порівняння статистики за будь-яку дату і проміжок часу. Більш того, дані моментально експортуються в будь-який з універсальних текстових форматів для подальшого перегляду і редагування в сторонніх програмах.
Менеджер фінансів показує себе виключно з позитивного боку. Його єдиний недолік-це необхідність звикнути до додатка, щоб працювати з ним швидко і якісно. Однак, цей нюанс загальний для багатьох подібних продуктів.