Що робити якщо пропав звук на windows 7?

відповідей: 1 вирішено
найкраща відповідь

Основні способи усунення проблем зі звуком у Windows 7

  1. Як переглянути всі регулятори гучності системи ;
  2. Перевіряємо правильність підключення колонок (при використанні зовнішньої акустики) ;
  3. Переконаємося що звукова карта включена і працює-використовуємо для цього Диспетчер пристроїв ;
  4. Як дізнатися що злетіли драйвери звукової карти? ;
  5. Крайній захід - використовуємо майстер "виявлення неполадок зі звуком".

Якщо пропав звук на комп'ютері, почнемо з найпростіших і очевидних дій. Не завжди відсутність звуку є наслідком пошкодження і виходу з ладу звукової карти. Найчастіше причини більш прості і носять програмний характер - наприклад відключені або викручені на мінімум регулятори гучності в операційній системі або проблеми з драйверами. Отже, почнемо.

1 . Установка регуляторів гучності

Перевіряємо, щоб всі регулятори гучності пристроїв відтворення вашого комп'ютера або ноутбука знаходилися не в нижньому положенні.
для цього клікніть правою кнопкою миші по стандартному значку регулятора гучності і в меню виберіть "Відкрити мікшер гучності", після чого перетягніть всі повзунки, наприклад в середнє положення.

Після чого, і з того ж меню вибираємо пункт  пристрої відтворення :

Далі переконаємося, що в списку пристроїв розділ відтворення обрані динаміки , зелена галочка навпроти цього пункту вказує на вибраний пристрій.

З цього ж меню можна виконати перевірку настройки звуку командою перевірити   - якщо проблему вирішено, ви почуєте тестовий звук у динаміках.

виконати налаштування звуку можна так само з Панелі управління:
Панель управління  -  Звук
якщо немає звуку при відтворенні фільмів, але при цьому в звуки в Windows присутні - найчастіше проблема в відсутніх кодеках для відтворення відео. Для усунення проблеми встановіть універсальний набір кодеків  K-Lite Codeck Pack .

2 . Перевіряємо підключення колонок (при використанні зовнішньої акустики)

Переконайтеся що шнур живлення зовнішніх динаміків, якщо він є, вставлений в розетку 220 В і вимикач на корпусі знаходиться в положенні "Вкл" ("On"). Крім того, часто зовнішні колонки комплектуються власним регулятором гучності, тому нам варто переконатися що і цей регулятор не стоїть на мінімальній гучності.

Далі перевіряємо роз'єм, в який вставлений штекер. Зазвичай використовується штекер TRS, друга назва Mini Jack 3.5 або 2.5 мм.відповідний роз'єм на корпусі ноутбука або стаціонарного комп'ютера для підключення колонок, зазвичай має зелений колір, або забезпечений піктограмою із зображенням навушників. 
для підключення мікрофона використовується роз'єм рожевого кольору, або чорного, але тоді він доповнюється значком мікрофона.

3. перевіряємо роботу звукової карти через Диспетчер пристроїв

Клікніть правою кнопкою миші на значку "цей комп'ютер" і в меню виберіть команду Управління , після чого відкриваємо розділ Диспетчер пристроїв .

Якщо пристрій працює нормально, то зліва від нього не буде знаку оклику жовтого кольору (проблема з драйверами), або стрілочки вниз - (пристрій вимкнено). В такому випадку, включення і виключення пристрою виконується через контекстне меню.
часто звукові пристрої підписані як High Definition Audio в розділі   Звукові відео ігрові пристрої.

4.  проблеми з драйверами звукової карти?

Про будь-які проблеми з драйверами або про те, що пристрій працює неправильно, нам підкаже жовтий знак оклику біля цього пристрою в диспетчері пристроїв.
Найчастіше, це відбувається через невідповідних драйверів.
при цьому зазвичай потрібно перейти на сайт виробника пристрою, в нашому випадку аудіо карти (або для материснкой плати) і завантажити драйвери, які підходять саме вашої моделі і встановленої версії операційної системи.
Якщо ж у вашому розпорядженні є диск з драйверами материнської плати - ще краще! Усуньте проблему встановивши драйвери з диска (вони відповідають драйверам з офіційного сайту), звичайно якщо самі драйвери підходять до вашої операційної системи.

зверніть увагу на добірку програм для пошуку і установки драйверів , які автоматично визначать, який саме пристрій встановлено в системі і завантажують драйвери для цього пристрою в автоматичному режимі. Найпопулярніші серед них -  DriverPack Solution , Driver Booster Free та інші.

5 . Просимо допомоги у "майстра виявлення неполадок"

Іноді у вирішенні проблем з відтворенням звуку, нам може допомогти майстер виявлення неполадок.
клікніть правою кнопкою миші по звуковому індикатору в треї біля годинника, в меню запускайте майстер, як це показано на зображенні, через пункт меню виявити неполадки зі звуком .
при цьому майстер в автоматичному режимі перевірить всі можливі проблеми в системі і запропонує варіанти їх усунення на вибір.

Приклад типових варіантів усунення проблем від майстра виявлення неполадок - включити вимкнену звукову карту, перевірити наявність свіжих драйверів, додати гучність і так далі, поки не почуєте що звук з'явився.
 

-
+
Аватар пользователя n.panin
n.panin
Дата: 15.02.2016
питання по темі
відповіді