Русская версия сайтаУкраїнська версія сайту
Отримувати на E-mail:
Нові надходження програм
Скріншот до: Гра  Neverwinter
  • Назва: Гра Neverwinter
  • Категорія: Ігроманія
  • Рейтинг новини: 0 з 5 (Проголосувало: 0)


На всякий випадок розвіємо можливі сумніви : Neverwinter – не онлайнова версія Neverwinter Nights. Її дії відбуваються в тому ж всесвіті і поблизу того ж міста, але в іншому це абсолютно інша гра від зовсім інших розробників.

Події Neverwinter розгортаються в одному з найпопулярніших світів Dungeons & Dragons - Забутих королівствах. У центрі уваги континент Фаерун, де розташоване місто- держава Невервінтер. Його називають Перлиною Півночі, і не просто так: за визнанням багатьох, це саме цивілізоване і прогресивне місце на всьому материку.

Згідно з поправками, внесеним четвертої редакцією Dungeons & Dragons, Невервінтеру крупно не пощастило. Спершу по ньому вдарила Зачарована Чума - і місто дивом вистояло. Але незабаром поблизу прокинувся вулкан, і він вже довершив справу, зрівнявши Невервінтер із землею. Зараз більшу частину міста відбудували заново, але в останніх руїнах влаштувалися розбійники і різна нечисть, а за стіною мешкають створення куди більш моторошні.
Зачарована Чума - зовсім не хвороба, а катастрофа міжпланетного масштабу. Одного разу богиню магії Містера погубили двоє інших деміургів, Сірик і Шар. Із загибеллю Містера заклинання перестали працювати як належить, і по всьому торував (планета, де розташовані Забуті королівства) початок спалахувати згубний магічне полум'я, що супроводжувалося низкою катаклізмів.

Доповнення Fury of the Feywild оповідає про те, що на королівство ельфів в колись прекрасному паралельному світі Фейвайлд напали фоморіанци на чолі зі злим королем Малабогом. Доведеться героям відволіктися від Невервінтера і допомогти вухастим.
Сюжет Neverwinter - це серія замальовок про те, як живеться на Фейруне після катастрофи. Він у цілому непоганий, але подача сильно псує враження : розповідаючи про щось, гра просто являють вашим очам стіни суцільного тексту, крізь який ще спробуй продерся. Завдання випереджається простенької сценкою. Постановка нехитра, але дуже оживляє квестові брифінги.
Завдання могли б і урізноманітнити. Перед нами класичний набір: збігай, убий, принеси. Йти від ударів виходить рідше, ніж хотілося б. Буває, відскочивши заздалегідь, а ляпаса все одно отримуєш. Чудеса !

Ми можемо махати мечем і метати заклинання туди, куди дивиться приціл, але при цьому всі атаки, крім умінь масового ураження, жорстко закріплюються на жертві, що потрапила в перехрестя. Тобто, чисто технічно фіксація мети з традиційних MMO нікуди не ділася - розробники спробували це замаскувати, але вуса старого движка, на якому Cryptic робили Champions і Star Trek Online, все одно стирчать. Після Vindictus і TERA такий підхід не дуже-то вражає, хоча працює він більш -менш прийнятно.

Бойовий NPC - супутник, який дуже скоро до нас приєднується, добре доповнює вашого героя. Різні компаньйони доречні в різних ситуаціях. У інстанси міцний воїн відмінно порозуміється з лікарем, а в простих PvE - забігах йому буде затишніше з бойовим магом - швидше ростеш. Прикро тільки, що компаньйони придатні виключно для битв. У сюжеті вони не грають ніякої ролі.
Спутников можна екіпірувати, але спочатку й без цього непогано. А от коли компаньйон підросте в рівнях- задумайтесь.

Система навичок вийшла простою і зручною: на єдиній панелі поміщається сім ( у деяких класів - вісім ) активних здібностей, що виключає кілометрові ротації навичок, втомили багатьох в класичних онлайнових ролевкі.

Але тут виникає інша проблема. У тій же Guild Wars 2 майже всі навички ситуативні, і, щоб досягти успіху навіть у PvE, з них припадає вибудовувати розумні комбінації. У Neverwinter з цим набагато простіше: досить набрати всього, що боляче б'є, і вийде цілком життєздатний білд для розвитку. Крім того, між навичками деяких класів (скажімо, воїна ) майже немає синергії, і навіть в PvP вершина тактичної думки - захопити пару захисних або виводять з ладу умінь.
Класів п'ять, і в кожного один шлях вдосконалення- по суті, це престиж-клас. У наступному додаток, Shadowmantle, таких шляхів розвитку повинні ще додати. Змагальний режим тільки один - звичайне утримання точок. Надовго він не захопить.

Редактор простенький, але, якщо подумати, це і добре. Творити- то хочеться всім, а розбиратися в складнощах- ні.

Єдиний глобальний елемент, який Neverwinter перейняла у Neverwinter Nights, - це редактор сценаріїв. Запустити майстерню можна прямо у вікні гри. Доробивши пригоду, ви можете виставити його на загальний огляд, щоб у нього міг пограти будь-хто.

Редактор нескладний, щоб освоїтися, вистачить пари вечорів. Правда, і гнучкий він далеко не настільки, як інструментарій Neverwinter Nights: можна розставити об'єкти по карті, придумати персонажів, історію, спланувати бої, але от збагнути розвилку в сюжеті у вас вже не вийде.
У чужі пригоди варто грати заради авторських історій і, звичайно, нагород, які пропонують за проходження. Самодєлкіни навигадували вже чимало модулів, і деякі з них навіть цікавіше офіційних епізодів. Коли писалася ця стаття, одну з верхніх рядків рейтингу займав сценарій про закоханих, які вирішили відпочити в лісовому будиночку. Закінчився він натуральної « Хатиною в лісі».

А ще шалено тішить, що творці пригод намагаються придумувати завдання розумніший, ніж « укласти в штабелі фігнадцать монстрів». У горезвісному модулі про лісовий будиночок був момент, коли довелося вибирати книжку під дівочий смак. Математика, історія? Збірник романтичних віршів?

Хоча обстановка на Фаеруна розжарена, герої не засмучуються. Розробники постаралися зробити все, щоб гравцеві жилося якомога вільніше. Локації, наприклад, влаштовані так, що всі потрібні проходи, квестодателя, місця, в яких покладено побувати, неможливо пропустити - навіть якщо дуже захочеш. Дуже зручно, якщо ви прагнете скоріше пробігти сюжетну кампанію, але взагалі-то для онлайнової ролевкі з відкритим світом це досить спірне рішення. Дослідницька складова в Neverwinter зведена майже до нуля.

Світ розбитий на окремі зони, між локаціями переміщаємося строго через портали. Зручно, але закрадається відчуття, що ми в акваріумі, а не на великому континенті. Чи не найбільша простора локація в грі. І та- болото.

Потом і кров'ю добувати виробничі матеріали, а потім тягти їх в місто на переробку - ось до чого нас привчили ремісничі професії в інших онлайнових іграх. Neverwinter надходить простіше : якщо є інгредієнти, ви можете вибрати бажану дію, і воно буде виконуватися фоном. У цей час займайтеся чим завгодно: хоч навідайтеся в підземеллі, хоч взагалі вийдіть з гри.
Щогодини можна волати до богів і задарма отримувати різні смакоти: наприклад, посилення, досвід і валюту.

Загинути в звичайному PvE складно, загубитися тим більше. Подібні спрощення - колосальна допомога новачкові. У гру легко поринути, нею легко захопитися, але досвідченому Рольовики скоро захочеться більшого. Рівень за рівнем ви чекаєте, що «ось зараз-то стане по- справжньому спекотно!». Але цього не відбувається, і ентузіазм помалу згасає.
Але пожити в Neverwinter тиждень-другий можна. Цей світ по- своєму цікавий і здатний заінтригувати, просто надовго затримуватися тут нема чого. Краще залишити Фаерун на півроку-рік і повернутися, коли в ньому стане більше серйозних випробувань.

Обговорення:

Ім'я:*
E-Mail:*
Коментар:
Напівжирний Нахилений текст Підкреслений текст Перекреслений текст | Вирівнювання по лівому краю По центру Вирівнювання по правому краю | Вставка смайликів Вибір кольору | Прихований текст Вставка цитати Перетворити вибраний текст з транслітерації в кирилицю Вставка спойлера
Увага! Перед публікацією всі відгуки перевіряються адміністратором.
Відгуки без конкретики або містять ненормативну лексику, рекламу і спам до публікації не приймаються.
Введите проверочную фразу: *
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.

Google Chrome
Безкоштовний веб-браузер

Антивірус Доктор Веб
Хороший антивірус

K-Lite Codec Pack
Завантажити пакет кодеків

KMPlayer
Безкоштовний медіаплеєр

MediaGet
Пошук і скачування файлів